Kontakt

Zasady Zwrotów w Sanpol.pl

 

1.      Opłata manipulacyjna: Za każdy zwrot towaru pobierana jest opłata manipulacyjna. Szczegóły dotyczące wysokości opłaty manipulacyjnej dostępne są u opiekuna handlowego.

2.      Prawo do zwrotu: Zwrot towaru bez podawania przyczyny przysługuje wyłącznie konsumentom oraz przedsiębiorcom korzystającym z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta, pod warunkiem, że zakup nie miał charakteru zawodowego.

3.      Zgłoszenie chęci zwrotu: Aby zgłosić chęć zwrotu towaru, prosimy o wysłanie wniosku o zwrot na adres e-mail [email protected] lub do odpowiedniego opiekuna handlowego. Po otrzymaniu zgody na zwrot towaru, nasz personel wystawi dokument zwrotu, który następnie zostanie przesłany drogą elektroniczną.

4.      Sposób zwrotu towaru: Towar można zwrócić w dowolnym oddziale i EH Sanpol, załączając do niego wcześniej otrzymany dokument zwrotu.

5.      Stan zwracanego towaru: Towar musi być zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.

6.      Nieprzyjmowane zwroty: Nie akceptujemy zwrotów towarów, które:

         ·         noszą ślady montażu,

         ·         są po terminie ważności,

         ·         są towarami zamówionymi jako ilości opakowaniowe i nie są zwrócone jako pełne opakowania,

         ·         są towarami na indywidualne zamówienie i przygotowywanymi (ciętymi) pod zamówienie Klienta.

Prosimy o zapoznanie się z powyższymi zasadami i zwracanie towarów zgodnie z nimi. Dziękujemy za współpracę!

 

Zasady Reklamacji w Sanpol.pl

 

1.      Kontrola przesyłki: Każdą otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kierowcy lub kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzeń lub niezgodności, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego. Jest to niezbędne do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji z tytułu szkody transportowej.

 

2.      Zgłoszenie reklamacji:Reklamacje można składać za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego tutaj. Wypełniony formularz można przesłać na adres [email protected] lub zgłosić bezpośrednio na stronie producenta.

Ravak: https://alex.ravak.eu/form/pl//form
Grohe: https://groheserwis.com/
Elita: https://serwis.elitameble.pl/
Roca: https://www.roca.pl/obsluga-klienta/reklamacje
Geberit: https://www.geberit.pl/serwis/formularz-reklamacyjny/
Sanplast: https://sanplast.pl/aw_rma/guest/findProduct/
KFA: https://kfa.pl/pl-PL/serwis/zglos-reklamacje
Kospel: https://kospel.pl/info/zgloszenie-reklamacji.html
Ariston: https://www.ariston.com/pl-pl/kontakt/#store-locator
Franke: https://www.franke.com/pl/pl/home-solutions/kontakt/formularz-serwisowy-Franke.html

 

3.      Zawartość zgłoszenia reklamacyjnego:

Zalecamy, aby zgłoszenie zawierało:

         ·         numer dokumentu zakupu (faktura, wz),

         ·         dane Klienta, adres montażu towaru lub miejsce, gdzie się znajduje,

         ·         rodzaj reklamowanego towaru (indeks, numer katalogowy, opis, pozycja na dokumencie) oraz jego ilość,

         ·         powód reklamacji,

         ·         żądanie Klienta,

         ·         numer telefonu,

         ·         adres e-mail,

         ·         dowody świadczące o wadzie produktu (np. zdjęcia).

 

4.      Termin rozpatrzenia reklamacji: Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie po otrzymaniu kompletnego zestawu dokumentów niezbędnych do ich rozpatrzenia, jednak nie później niż w terminie przewidzianym przepisami prawa.

Polecane produkty


Interesują Cię szczegóły techniczne? Zobacz artykuły w strefie wiedzy

Poznaj kolekcję baterii TICA Vitalle by Hansgrohe

Jeśli szukacie ekologicznych rozwiązań do strefy umywalkowej, wannowej czy prysznicowej, to nowa kolekcja TICA Vitalle by Hansgrohe odpowie na Twoje potrzeby. Akurat tak się składa, że produkty nowej serii dostaniesz właśnie u nas.

Regulatory temperatury Skalar PDS i LC – oszczędzaj ciepło!

Wybór armatury łazienkowej jest jednym z trudniejszych wyborów podczas projektowania łazienki. Z jednej strony szukamy produktów, które będą idealnie komponować się z ceramiką, z drugiej wymagamy zapewniania jakości na lata i oczywiście… oszczędności.

Wprowadzamy nowy system instalacyjny VPremium marki Vesbo!

System instalacyjny VPremium marki Vesbo to kompletny system instalacji sanitarnej, oparty na wykorzystaniu rur wielowarstwowych PERT/AL/PERT VPremium®. Tego typu systemy świetnie sprawdzają się w instalacji wody pitnej, ciepłej i zimnej wody użytkowej, ogrzewania, a także specjalistycznych zastosowań technologicznych. Sprawdź pozostałe zalety!