Reklamacje
Co trzeba zrobić
W celu ułatwienia oraz przyspieszenia procesu reklamacji prosimy o pobranie zamieszczonego na stronie protokołu zgłoszenia reklamacyjnego, wypełnienie i przesłanie na adres Działu Obsługi Posprzedażowej
Mail: dop@sanpol.pl
Do pobrania
1. PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO do pobrania
2. PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO do edycji
Szanowni Państwo
istnieje mozliwosc samodzielnego zgłaszania reklamacji gwarancyjnych poprzez strony Producentów
Ravak: https://alex.ravak.eu/form/pl//form
Grohe: https://groheserwis.com/
Elita: https://serwis.elitameble.pl/
Roca: https://www.roca.pl/obsluga-klienta/reklamacje
Geberit: https://www.geberit.pl/serwis/formularz-reklamacyjny/
Sanplast: https://sanplast.pl/aw_rma/guest/findProduct/
KFA: https://kfa.pl/pl-PL/serwis/zglos-reklamacje
Kospel: https://kospel.pl/info/zgloszenie-reklamacji.html
Ariston: https://www.ariston.com/pl-pl/kontakt/#store-locator
Franke: https://www.franke.com/pl/pl/home-solutions/kontakt/formularz-serwisowy-Franke.html